Hervormde wijkgemeente Sint Joris

Op deze website vindt u alles rondom wijkgemeente Sint Joriskerk in Amersfoort. De Sint Joriskerk is een gemeente binnen de Protestantse Kerk Nederland PKN.

OVERVIEW

This web page sintjoriskerk-amersfoort.nl presently has an average traffic ranking of zero (the lower the more users). We have audited twenty pages inside the web site sintjoriskerk-amersfoort.nl and found seven websites linking to sintjoriskerk-amersfoort.nl.

SINTJORISKERK-AMERSFOORT.NL RANKINGS

This web page sintjoriskerk-amersfoort.nl is seeing diverging levels of traffic through the year.
Traffic for sintjoriskerk-amersfoort.nl

Traffic ranking (by month) for sintjoriskerk-amersfoort.nl

Traffic ranking by day of the week for sintjoriskerk-amersfoort.nl

Protestantse Gemeente Amersfoort

Wat doet de diaconie? ANBI PGA en Diaconie. Over de Protestantse Gemeente Amersfoort. Wat doet de diaconie? ANBI PGA en Diaconie. Samenwerkingsverband van tien wijkgemeenten en één pioniersplek. Samenwerkingsverband van tien wijkgemeenten en één pioniersplek. De Protestantse Gemeente Amersfoort is een veelkleurig mozaïek van 10 wijkgemeenten en één pioniersplek. Elke gemeente legt eigen accenten, vanuit een herkenbare identiteit.

Proef Amersfoort

Dit is onze nieuwe ProefPas. Een scala aan lokale en regionale restaurateurs is ook dit keer weer gastheer voor de stad. Wie doen er dit keer mee? Heeft u graag de ProefPrimeur? Wij denken van niet! De inzet en bijd.

Raad van Kerken Amersfoort

De Raad van Kerken Amersfoort is een verband van Amersfoortse kerken en geloofsgemeenschappen. Zij zijn zich bewust van het belang elkaar te kennen, te informeren en samen te werken.

Verhuur Sint-Joriskerk - Historische locatie in Amersfoort

Wat doen de Vrienden? Wat doen de Vrienden? Midden in het land en een knooppunt van spoorwegen Dat moet wel over Amersfoort gaan! Op zondag is de kerk in gebruik voor kerkdiensten. Op alle andere dagen is de Sint-Joriskerk beschikbaar voor verhuur. Uiteraard dienen de activiteiten niet te botsen met de aard van het gebouw. Geïnteresseerd in het huren van de Sint-Joriskerk? Neem vrijblijvend contact met ons op voor meer informatie. Trouwen in de Sint-Joriskerk? Het kan nauwelijks stijlvoller! De Sint-Jori.

WHAT DOES SINTJORISKERK-AMERSFOORT.NL LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of sintjoriskerk-amersfoort.nl Mobile Screenshot of sintjoriskerk-amersfoort.nl Tablet Screenshot of sintjoriskerk-amersfoort.nl

SINTJORISKERK-AMERSFOORT.NL HOST

I found that a single page on sintjoriskerk-amersfoort.nl took one thousand milliseconds to come up. I could not observe a SSL certificate, so therefore we consider sintjoriskerk-amersfoort.nl not secure.
1 seconds
72.20.110.40

SERVER OPERATING SYSTEM AND ENCODING

I diagnosed that sintjoriskerk-amersfoort.nl is using the nginx/0.7.62 operating system.

Hervormde wijkgemeente Sint Joris

DESCRIPTION

CONTENT

This web page has the following on the web page, "In het centrum van de stad staat het kerkgebouw van onze wijkgemeente." Our analyzers viewed that the web site also said " We komen daar elke zondag tweemaal bij elkaar om samen te bidden, te zingen en Gods Woord te horen en elkaar te ontmoeten." The Website also said " Kom gerust eens een dienst bijwonen! Daarnaast ontmoeten wij elkaar door de week ook regelmatig. Klik gerust onder de balk gemeente om te zien wat er allemaal te doen is. Liturgy of the service on Sunday. Liturgy of the service on Sunday." The website's header had Sint Joriskerk Amersfoort as the most important search term. It is followed by PKN kerk Amersfoort which isn't as highly ranked as Sint Joriskerk Amersfoort.

VIEW SUBSEQUENT BUSINESSES

Sint-Jorisschool Kleuter- en basischool Tielt-WingeSint-Jorisschool

Maandag 22 juni gingen we samen met het tweede leerjaar op schoolreis naar Tivolipark in Mechelen. Tijdens de voormiddag leerden we samen met Kadodder over boerderijdiertjes. Omdat de regen een beetje roet in. 27 AUGUSTUS OPENDEURDAG KLEUTERSCHOOL EN EERSTE LEERJAAR.

Welkom - Woonstichting St. Joseph

Sint-Jozef Woon- en zorgcentrum

Welkom op de site van het woon- en zorgcentrum Sint-Jozef. De vzw Sint-Jozef woon- en zorgcentrum Sint-Michiels Brugge is een christelijk geïnspireerde voorziening en biedt ouderen eigentijdse gedifferentieerde zorgen en diensten aan. De vzw groepeert verschillende woonvormen en thuiszorgondersteunende diensten. Op deze website vindt u alle informatie over ons woon- en zorgcentrum en de verschillende woonvormen en diensten die wij aanbieden.